• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Italiano
Електронна ідентифікація за допомогою електронного підпису
Опубліковано 18 квітня 2024 року о 16:59

Електронна ідентифікація за допомогою електронного підпису

Файловий носій – це спеціальний файл, який містить ваш особистий ключ.

Зазвичай цей файл має назву Key-6 з розширенням *.dat (зустрічаються також розширення *.pfx, *.pk8, *.zs2, *.jks).

Для того, щоб скористатись файловим носієм, вам необхідно:

  1. Обрати зі списку свого надавача електронних довірчих послуг – суб’єкта, до якого ви зверталися для отримання електронного підпису.
  2. Завантажити із зовнішнього носія чи власного комп’ютера файл з вашим особистим ключем.
  3. Вказати пароль доступу до особистого ключа у відповідному полі.

Токен - це спеціальний апаратно-програмний пристрій, який захищає особисті ключі від копіювання чи зміни зловмисниками.

Токен може мати форму USB-пристрою або у формі смарт-картки (картки з чипом).

Прикладами токенів є пристрої Алмаз-1К, Кристал-1 тощо.

Для того, щоб скористатись токеном, вам необхідно:

  1. Підключити ваш токен через USB-порт (якщо у вас токен у формі USB-пристрою) або скористатися спеціальним зчитувачем інформації (якщо у вас токен у формі смарт-картки).
  2. Обрати зі списку свого надавача електронних довірчих послуг – суб’єкта, до якого ви зверталися для отримання електронного підпису.
  3. Зі списку токенів обрати тип пристрою, який ви хочете використати.
  4. Вказати пароль доступу до особистого ключа у відповідному полі.

Якщо Ваш особистий ключ зберігається за допомогою стороннього сервісу (зберігання у захищеному хмарному сховищі), то для зчитування ключа необхідно обрати свого надавача зі списку та пройти авторизацію у його системі.

Громадяни України, які є власниками ID-картки (паспорта громадянина України у формі картки), мають можливість отримати послугу з внесення особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на безконтактний електронний носій (чип) ID-картки.

Звертаємо вашу увагу, що ID-картки автоматично не містять у собі особистий ключ. За більш детальною інформацією щодо надання цієї послуги ви можете звернутись до територіальних підрозділів ДМС.

У разі наявності відповідного пристрою для зчитування інформації з чипа ID-картки, ви можете автентифікувати себе наступним чином:

  1. Оберіть зі списку відповідний тип пристрою для зчитування.
  2. Зчитайте особистий ключ з безконтактного електронного носія (чипа).
  3. Вкажіть у відповідному полі персональний ідентифікаційний номер (ПІН2), який ви самостійно вводили при отриманні ID-картки.
Які установи і організації надають послуги із формування електронного підпису? 

Повний перелік таких установ розміщений на сайті https://czo.gov.ua/ca-registry.

➡️Ті особи, які мають банківський рахунок у "Приватбанку" або "Ощадбанку" можуть дистанційно оформити електронний підпис.

➡️Ті особи, які мають можливість звернутися до будь-якого територіального підрозділу ДМС можуть отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux